INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA
(angl. „easy-to –read“)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku suprasti ir perskaityti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda žmonėms sužinoti naujos informacijos.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/
Naujienos lengvai suprantama kalba „Skaityk lengvai“
Kas yra Ukmergės globos centras?
- Ukmergės globos centras padeda vaikams ir šeimoms.
- Mes dirbame, kai vaikams reikia saugios vietos gyventi.
- Mes padedame šeimoms, kurios išgyvena sunkumus.
- Mūsų specialistai dirba visą parą.
Kaip su mumis susisiekti?
Dirbame visą parą (24/7).
Pagalbos telefonai:
- Krizių centras: +370 646 10645
- Vaikų apgyvendinimas: +370 608 25291
Kokią informaciją rasite mūsų interneto svetainėje?
Svetainėje yra šios dalys:
Apie mus – kas mes esame ir ką veikiame.

Paslaugos – kaip galime jums padėti.

Kontaktai – kaip mus rasti ar paskambinti.

Naujienos – svarbūs pranešimai.

Teisinė informacija – svarbūs dokumentai.

Kaip naudotis svetaine?
Mūsų svetainė pritaikyta visiems.
Jeigu norite skaityti lengvai suprantama kalba, paspauskite ženklą su žmogumi, kuris skaito
Jeigu norite žiūrėti informaciją gestų kalba, paspauskite rankų ženklą
Šie ženklai yra svetainės viršuje.